leo


Idag har det vart full rulle hela dagen.
Drog med Nattis på stan på eftermiddan och
köpte en present till Majken som har fyllt år.
Själv köpte jag en sjal som jag spanat in ganska
länge men inte haft pengar, så jag slog till direkt!
Rea var det dessutom, jo jag köpte ett armband
också, eller jag fick den på köpet. Ta 2 betala
för 1 på Lindex! Det kändes grymt värt! Ska nog
gå på stan på onsdag och köpa lite till som jag
hittade, vart så stressigt eftersom dom precis
skulle stänga när vi gled in. Hittade ett grymt
snyggt peace halsband som jag tror ska bli mitt!

När jag kom hem följde jag med när morsan
skulle köra bror till skatehallen, sen var vi ute
och åkte runt lite. Sen har jag städat balkongen
och slängt hur mycket skit som helst. Sen började
jag städa toan och efter det köket. Jag har vart
på världens städ-humör! Men det är ganska kul
att städa ibland faktiskt. Jag städade inte mitt rum
som är i väldigt mycket behov av städning. Men
det får bli på onsdag när jag är ledig.

Imorgon jobbar jag hela dagen, från öppning till
stängning. Är så jävla glad att jag bara får jobba
mer och mer och inte mest helger längre!:)
Mer jobb=mer pengar! Pengar gillar jag! Men
vem gör inte det?




Fan vad jag gillar min sjal! ;)
Har samlat på mig rätt många sjalar,
jag fått nån grej för sjalar (och leopardmönster).
Så nu är absolut denna en favorit i min samling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0