Kiruna, Ipod och Leopardfläckar!


Nu är jag hemma i Kiruna igen. Det känns
inget vidare faktiskt.. Hade velat stanna
längre i Stockholm, men imorgon börjar jag
jobba igen. Har iaf vart otroligt skönt att vara
ledig! Har shoppat som en jävla idiot där nere
haha! Har bla köpt en jättefin skinnjacka, en
ipod nano, flera linnen, några jeansleggins,
underkläder smycken och parfymer och sånt!
Har köpt presenter till Nattis och Ida också som
har fyllt år i helgen. Har också förälskat mig i en
såkallad Girosrulle! Så jääääävla gott! åh!

Kom hem idag vid tolv-tiden nångång, sen har
jag packat upp och städat mitt rum.
Efter det drog jag och Majken och promenerade
i ungefär en timme. Var jävligt skönt!
Sen kom Majken förbi mig en sväng, men drog
ungefär lika fort till Tommy. Då satte jag mig
framför datorn och laddade ner typ 50 låtar till
min ipod haha! Satt flera timmar och sökte musik
och sånt. Men det är kul, jag gillar min ipod!
Den är rosa och väldigt roande! Man kan filma med
den också, det är lite kul. Igår smygfilmade jag
Petter men det tyckte inte han om. Men det gjorde
jag haha. Väldigt mycket!

Låg och lyssnade på musik och kollade upp i taket
tidigare. Då fick jag värsta iden! Min taklampa
var väldigt ful och tråkig! En helt vanlig skärm med
svart överdel och vit under. Så kom jag på att
den hade blivit grymt ball med leopardfläckar!
Så jag målade dit svarta fläckar med en
tuschpenna, och det blev faktiskt snyggt!
Riktigt coolt enligt mig. Nej nu ska jag ta och
borsta tänderna sen lägga mig så man inte är
så jävulskt trött på jobbet imorgon. Godnatt!


Resultatet av min Taklampa!







Kommentarer
Postat av: nath

Läckert värre! :D

2010-07-26 @ 01:50:46
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/
Postat av: sofie

snyggt!

2010-07-26 @ 09:44:02
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0