Lista!


Just nu sitter jag och lyssnar på musik och
tar det lilla lugna innan jag börjar jobba. Idag
jobbar jag med Sonja som har kommit tillbaks
från sin 3 veckors semester, ska bli kul att höra
vad hon har hittat på för roligt!

Har inget vettigt att dela med mig av så jag slänger
in en lista!

1. När gick du upp idag?
Vid elva tiden! skönt som fa-an!

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter!

3. Senaste filmen du såg på bio
inception, var grymt bra!

4. Favorit-TV- program?
ingen aning, oth, weeds, greys. Men vet inte om
nån av dom går nu?

5. Vad åt du till frukost?
Haha har faktiskt bara käkat godis idag. Fy skäms!

6. Vad är ditt andranamn?
Ida Elena

7. Din favoritmat?
Har en nybliven favvo, GIROS!

8. Vilken mat gillar du inte?
Gillar det mesta, men typ fiskbullar!

9. Favoritchips?
Naturchips med dill och gräddfil tror jag dom heter?

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar inte på cd skivor så ofta.. Ingen aning!

11. Vilken bil kör du?
Ingen alls!

12. Favoritmacka?
Det finns så mycket! Men salami och brie är gött!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte?
Vet inte riktigt!

14. Vilka är dina favoritkläder?
just nu min fina skinnjacka!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Oj vad svårt! Jag har ingen aning haha.

16. Favoritklädmärke?
Har ingen speciell favorit! Klär mig i det jag tycker är snyggt!

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Om hundra år typ!

18. Favorittid på dagen?
Jadu, när jag får gå hem från jobbet!

19. Var är du född?
I Umeå!

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Kollar inte på sport!

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola!

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll!

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla!

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr!

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej det har jag nog inte!

26. Vad ville du bli när du var liten?
Frisör!

27. Bästa barndomsminnet?
Det finns så många! Omöjligt att välja!

28. Varit i Afrika ?
Nej!

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej!

30. Varit med om en bilolycka?
Nej!

31. Favoritdag i veckan?
Fredag kanske!

32. Favoritrestaurant?
Tuollas grill och pizzeria! ;) haha, nej jag vet inte!

33. Favoritblommor?
Orkidee och rosor!

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Tuollas helt klart!

35. Äger du en cykel?
Nej! Men önskar jag hade en kärringhoj!

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Haha, ingen aning!

37. Läggdags?
Lägger mig så olika tider, men ungefär vid ett tiden!

38. Senaste personen du delade en middag med?
Petter! Vi åt mördar-kyckling. Det var inte gott!

39. Vad lyssnar du till just nu?
Hoffmaestro - My shoes

40. Favorit färg
Gillar dom flesta färgerna! Men ska vara tråkig och säga svart!

41. Hur många tatueringar har du?
en!




Kommentarer
Postat av: nath

No worries =) & tack själv.

2010-07-27 @ 22:17:29
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0