Beslutsångest och en liten berättelse om en misslyckad blondering!


Just nu sitter jag och funderar lite.. Jag har
verkligen börjat fundera riktigt mycket på att
färga håret mörkt igen. Men jag törs inte! Tänk om
jag ångrar mig så vill jag ha ljust igen? åh vad jobbigt
det äääär haha.. Lär ju inte färga till ljust igen om jag
nu skulle få ett ryck och färga håret mörkt.
Ah jag blir galen, får nog köpa en mörk peruk eller liknande!

Haha en gång när jag skulle blondera håret så hade
jag typ svart innan, så jag blonderade det flera gånger
på samma dag. Det slutade med att jag tappade en massa
hår.. Mitt på skallen! Jag hade världarnas hockeyfrilla!
Hahahha jag dööör! Det var så jäkla hemskt!! Stod i duschen
och tvättade ur all jävla blekning, så drar jag igenom håret
med fingrarna och med mig får jag typ hälften av mitt hår!
Och satan vad jag grät! och skrattade! Men mest grät jag, usch!
Och inte nog med att jag hade en skitful hockeyfrilla så hade jag
brandgult hår, och mitt på skallen vart håret var mellan 2-4 cm
var det lite grön/blåa fläckar det blev missfärgat eftersom jag hade
svart innan, hahah shit! Den fick jag nå ryck att det skulle bli lite
snyggare om jag färgade underhåret knallrött, så det gjorde jag! Och
det såg förtaskigt ut, så då färgade jag hela håret rött istället! Ja det
är ju tur att man kan skratta åt det nu, för då var det inte så himla kul!
Fick gå med breda pannband och keps hela sommarn! Tror inte ens mitt
hår har återhämtat sig än idag från den där gången.

Äh jag vet inte alls hur jag ska göra.. Kanske slingar håret i lite mörkare
nyanser bara eller nått! Nu ska jag ta en dusch sen slänga mig i sängen!
good night!







Kommentarer
Postat av: Nattis

Jag tycker du är fin i alla färger men speciellt i rött (: PUSS!

2010-07-28 @ 23:52:08
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0