101113

Tjabba!
Just nu sitter jag och taggar för en partykväll med
Joanna Fransson! Hon kommer snart hit, så ska vi fixa oss
och börja drucka vin. Funderar på vad jag ska ha för frisyr
ikväll, har som ingen fantasi idag känner jag. Har ju klippt mig
också, på Bang. Vart sjukt nöjd! Är kort på ena sidan och lite
längre på andra, skitsnyggt!

Igår jobbade jag heela dagen! Efter jobbet åkte jag till Picky som
fotade mig och faster Isabelle. Det blev sjukt snygga bilder!
Det var grymt kul!

Imorgon åker jag till min fina älskling! Fan vad roligt det ska bli!!
Stannar tills nästa söndag :) Skönt att komma bort från jobbet en
sväng också, känns som att jag jobbar hela tiden. Kan vara därför
jag inte är så aktiv här heller.

Nu ska jag bädda sängen, sen sätta igång att måla naglarna! Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0