101021

Godmorgon!
För tillfället sitter jag på jobbet och väntar på att jag
ska börja. Bussen går 8.56 så jag är här typ 50 min
innan jag börjar. Är ganska drygt faktiskt! Har just
satt på en panna kaffe.. Är sååå trött, ville verkligen
sova flera flera timmar längre imorse, men det kunde
jag ju såklart inte. Vaknade 8.06, och jag hann duscha,
sminka mig, hänga tvätt, borsta tänderna och sådant.
Trodde aldrig att jag skulle hinna, men man ska väl aldrig
säga aldrig.

Imorgon drar jag till Gällivare, på rr premiären! Min käre
vän Lisen hänger med. Kommer bli så kul! Kunde först
inte åka eftersom jag skulle jobba, men det löste sig.
Tack så hemskt mycket Elina och Anneli! Ni är guldvärd!

Vill hem och duscha, mitt hår är så fruktansvärt skitit!
Orkade inte duscha det imorse när jag ändå ska hit till
jobbet igen och bli smutsig haha.. Men lite fettigt hår har
väl ingen dött av. Eller i mitt fall väldigt fettigt. Haha Skit
samma! Antar att ni som läser min blogg inte vill sitta och
läsa om hur fettigt hår jag har haha. Vad vill ni läsa om
egentligen? Jag har ju typ världens tråkigaste blogg.
"Idag har jag.." osv osv. Haha, men men. Tycker själv
att det är kul att gå tillbaks i bloggen och kolla vad man
gjort och så :) Kan ju kanske göra detta inlägg lite roligare
och visa vad jag klickade hem igår! Nu ska jag ta en kopp
kaffe, sen dra igång och baka Pizza!


Beställt från Blue-tomato.com






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0