101025

Tja!
Har kommit hem från jobbet för ett tag sedan.
Åkte från Gällivare imorse direkt till jobbet. Är jävligt
sliten faktiskt! Hur som helst har det varit en grym
helg! Fan vad jag har haft kul och det känns fortfarande
kan jag då säga haha. Detta med att köra två dagars är
väl kanske inte min starka sida haha, om ens en!

På Fredag och Lördag var det i princip likadant, först
visning av filmen 18.00 och 21.00. Efter det var det
efterfest, på fredagen på nex (?) och lördagen på
O'learys! Var jävligt kul och träffade massor av
trevligt folk!

På söndagen ägnade vi oss mest åt att vara bakfull.
Vi drog och käkade Thaikäk, efter det till bion, sen
packade vi ihop allt där. Eller inte jag, jag satt typ
och halvsov haha.. Jaa, det är inte lätt!
På kvällen fick vi en liten guidning i Aitikgruvan.
Var faktiskt riktigt roligt, och jäävlar vad feta truckarna
är! Hehe, man kände sig som en liten pyssling när man
stod där brevid. Helt sjukt!

Och nu är man hemma i Kiruna.. Sjukt trist!
Saknar redan mitt hjärta! Är lika tråkigt att åka
hem varje gång. Det känns så tomt och ensamt.
Men det är ju tur att skype finns haha! Vad hade
man gjort annars egentligen? :)

Nu ska jag hitta någon bra film att kolla och bara
ta det lugnt. Imorgon har jag sovmorgon, börjar
först 14.00, underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0