En dag i Kista!

Hey!
Just nu sitter jag i studion och väntar på att min karl
ska bli färdig för dagen. Idag har vi vart in till Kista en
sväng, försöke hitta en pyjamas till Pj-partyt men hittade
inte en enda! Fick med mig en jättemysig fleecetröja, en
t-shirt, ringar, benvämare och två böcker! Köpte en bok
som hette "Casanovas kvinnor" tror jag det var, och Jenna
Jamesons "Att älska som en porrstjärna".

Har köpt två böcker till nu när jag vart i Stockholm.
Carolina gynnings "Ego Woman" och "En plats i solen"
av Liza Marklund. Håller på att läsa den sist nämnda
nu, den är bra! När jag väl börjar läsa kan jag inte sluta.
Boken sitter fastklistrad i mina händer och jag blir helt fast
i bokens värld!

Vi var och käkade på O'learys i Kista också, var jävligt gott!
jag käkade en Taco sallad och tog två öl. Var skitmysigt där!
Dom hade skaffat en bowlinhall också.

Nej nu ska jag fortsätta läsa min bok i väntan på Darling!
Adjö och farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0