101018

Tja!
Har vaknat för ett tag sedan. Nu sitter jag och lyssnar musik.
Det är  så jävla skönt att vara ledig!!! Bara sitta här, ta det lilla
lugna, lyssna grym musik, gå runt i morgonrocken en hel dag!!
Underbart! Min Chef ringde mig för ett tag sen och frågade
ifall jag inte tänker komma och jobba haha. Men vi hade faktiskt
bestämt att jag jobbar onsdagen istället för idag eftersom jag
ska till gve på ett tag. Till kära Tandregleringen haha, var där förra
veckan också, men nu har en platta lossnat som jag måste limma..
Känns ganska så jävla drygt att åka till gve för att limma en platta
som tar ungefär 5 min!

I fredags var jag på det efterlängtade Pj-Partyt! :) Var så jävla roligt!
Blev ganska så packad haha, men så kan det gå när man aldrig
dricker sprit annars. Det gjorde jag plötsligt i fredags, jag hällde i mig
drinkar, vin och öl! Brukar heller aldrig sätta min fot på dansgolvet.
Det gjorde jag verkligen i fredags haha! Stod och hoppade och dansade
i flera timmar, var så jävla kul och så jävla grym musik!
Hah Nattis sa att hon skulle släpa med mig ut på dansgolvet, tror ni
att hon behövde det? Nej! Haha, och det känns i benen än idag kan jag
säga. Jag knallar runt här som en gammal kärring, haltar fram med en
träningsvärk från helvetet! Men det var det värt, en sjukt kul kväll!

I går var jag hemma hos min faster Isabelle som fyllde år :) Det var
trevligt, vi käkade smörgåstårta , drack kaffe och jag busade runt med
flickorna! :) Dom är så jäkla söta!!

Nej nu ska jag ta en dusch sen fixa mig lite innan vi rullar till gve!
Kul att Lisen och Majk hänger med den här gången! Tjabbaaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0