HalloweenParty!

Tja!
Sitter och laddar upp lite bilder från helgen. Fan vad
kul det var att klä ut sig! Är första halloween som jag
vart ut och vart utklädd, eller ja, man gick ju bus eller godis
med en häxhatt när man var liten typ. Haha, kanske inte
riktigt samma sak. Hur som helst sminkade jag mig som en
Zombie, blev grymt bra och fick massa fina kommentarer
om min sminkning! Och det skulle kännas och petas i mitt 
ansikte haha. Nattis var en vampyr, som dessvärre hade
tappat sina tänder. 

Vi Började dricka lite hemma hos farmor medans vi sminkade
oss, vi sov ju där eftersom vi var hundvakt. Sen körde Louise
upp oss på Krogen och det var precis så att vi kom in haha.
Där träffade man på mycket roligt folk, var skitkul!  
Sen kom jag och Nattis på att vi skulle köra efterfest hos fammo
och sjunga singstar, så jag Nattis och Emmelie tog en taxi dit och
vi försökte få det där jävla tv-spelet att fungera hur länge som helst.
Det gick inte så bra så vi käkade massor av chips och bullens istället!
Sen tog jag en dusch vid 06.00 nångång haha, var inte så kul att tvätta
bort allt smink på morgonkvisten fortfarande på fyllan haha.


På lördag sminkade jag Isabelle och fixade hennes hår, haha har blivit
något av en privat stylist till henne :) Sen tog jag det bara lugnt, sov
hemma hos farmor. Idag har jag jobbat hela dagen, jobbade med Elina
och det är kul! :) Ska väl strax hoppa i duschen sen krypa ner under täcket.
Är jävligt sliten.

Bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0