Fördriver tiden på jobbet...

Tja!
Just nu sitter jag på jobbet. Är jävligt lugnt idag!
Nu väntar jag bara tills jag får börja städa och gå hem.
Ska promenera förbi Ica och köpa grönt te och någon
frukt! Idag är jag på fjärde dagen av min detoxkur!
Känns rätt så bra faktiskt, har dessutom fått mycket
finare hy! Har börjat mixa all frukt jag käkar till
Smoothies! Är skitgott! Det kommer jag fortsätta
med även när jag är klar med detoxen. Då kan
man blanda i lite naturell yoghurt också. Veeery nice!

Imorgon är jag ledig. Då ska jag förbi Tove och hälsa
på! Ska bli kul, är längesen sist! Ska nog gå och rösta
också. Känner att jag måste fylla Ipoden med ny
musik ikväll också. Man blir så less att lyssna på
samma låtar om och om igen! Ska fixa naglarna
också, ser ut som skit! När dom väl har börjat bli
långa och fina går dom alltid av på jobbet.

Nånå, nu ska jag dricka mitt älskade gröna te
sen börja städa stället! Bye!



Kommentarer
Postat av: Ravnsolveig

Great site. Keep doing.

2010-12-21 @ 15:40:58
URL: http://ravnsolveig.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0