Första dagen!

Hey!
Sitter på jobbet. Har precis gjort tidningsreturer!
Idag är första dagen med min detoxkur! Haha,
får se hur detta går. Kan bli jobbigt att steka burgare
varje dag när man bara får käka frukt och grönsaker.
Men jag ska jävla klara det! Jag började tänka på en
grej, det kan ju inte vara så bra att käka mycket frukt
för tänderna? Man får väl såhära syreattacker? Eller
har jag helt fel? För jag könde hur det ilade lite i
tänderna efter jag smällde i mig min frulle! Som
innehöll i apelsin, ett äpple och en kopp grönt te!

Nu ska jag återgå till mitt arbete! Bye!


Kommentarer
Postat av: nath

Ja visst är den bra! ;D



Jag spenderade en vecka förra sommaren där. Mest gick vi omkring och kikade på allt som man ska se när man är i London. Sen spenderade vi LOTS of timmar på Oxford street osv ^^

2010-09-09 @ 18:16:44
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0