Funny!

Tja!
Sitter och laddar ner massa musik att fylla min kära
Ipod med! Jäklars vilka gamla godingar jag har hittat!
Har städat lite idag också, bytt gardiner och sånt! Blev
jättemysigt, lite mer höst i vardagen! Haha, jaa jag har
vart på af idag också, med Pekka! Vi har fikat på Safari.
De var väldigt gott, käkade en souvasmacka. Gött!

På lördag blir det födelsedagsfirande för min del. Ska
baka marängtårta, kärleksmums och lite bullar tänkte jag.
Får se om man kanske går ut en sväng eller så också.
Typ käkar och tar någon öl bara. Då kommer Petter också,
fan vad kul det ska bli! Är så nyfiken vad jag kommer att få
för present haha! Nånå, Hade väl inte något vettigare att skriva
om. Hade bara lite trist i väntan på att alla låtarna ska tanka
klart.   Tjabba!

Bjussar på en skön låt! Tycker Scars on broadway påminner lite
om system of a down faktiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0