Godmorgon!

Tja!
Har nyss vaknat. Mår inte bra idag heller, jag som
hoppades att jag skulle kunna jobba idag. Men inte det!
Hoppas bara jag blir bättre imorgon så jag kan jobba!
Nånå, får vila så mycket som möjligt och dricka massor
av grönt te och så.. Jag hade rätt om tabletterna igår, jag
fick ont i magen. Men var inte så farligt som sist, då var
det verkligen intensiva smärtor. Hann somna rätt fort igår
också.Anneli min vän är också sjuk. Krya på dig vännen!

Jaa, undra vad jag ska hitta på idag då.. Måste
verkligen packa upp resväskan. Sen hade jag behövt
tvätta kläder, men får se om jag orkar. Jafyfan, nu ska
jag dricka te och lägga mig framför tvn. Adjö och farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0