Good night!

Hey!
Just nu sitter jag med hårfärg i håret. Färgar utäxten!
Har bara börjat färga numera istället för blekning. Det
sliter så förbannat på håret och det är ju inte värst roligt!

Idag har jag vart igång hela dagen. Vaknade av att Ulfi kom
på besök! Det var mycket trevligt, vi satt och pratade, drack te,
kollade lite på datorn och så! Sen har jag städat och rensat som
ett svin! Fan vad det är skönt att slänga massa skräp som man
ändå inte har någon användning av. Tvättat kläder har jag också
gjort. 5 maskiner om det skulle vara intressant!

Har bakat också, 3 kakor! 2 Ljusa kärleksmums och vanliga Kärleksmums.
Dom ljusa blev skitgoda! Var första gången jag testade göra dom och
fan så gott det blev! Så ni som kommer på lördag får käka massa 
gott fikabröd ;) Haha Men, dom vanliga blev inte så lyckade..
Glömde nämligen BAKPULVRET! Det är typ det viktigaste, så man får
en stor fluffig kaka, istället för en platt liten jävla fjuttig kaka. Som
jag fick! Haha, fan vad jag har garvat åt detdära alltså! Bakpulvret..
Jaa iaf, jag hällde på glasyren på den platta lilla kakan och jag lovar
det var typ mer glasyr än kaka. Men glasyren är godast så jag hoppas 
den smakar bra! Haha sen fixade jag det hela genom att lägga ihop
två kakor till en så dom inte var så jävla små! Hoppas det funkade..
Nånå, det återstår att se!

Fyfan, nu börjar jag känna mig ruskigt trött! Snart får jag tvätta ur färgen
iaf, sen ska jag sova som en gud i mina nya rena sängkläder! Älskar att
sova i en nybäddad säng! Det är typ det bästa som finns.

Nej nu ska jag ta en rök sedan hoppa i duschen!

Adjö och godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0