Hemma i Kiruna igen!

Tjabba!
Idag kom jag hem till Kiruna igen. Det känns jävligt
tråkigt! Saknar redan min fina älskling i masssor!
Men snart ses vi igen, och det kommer bli lika roligt
som vanligt! Plus att jag fyller år då, så det ska käkas
tårta i massor! Och inte vilken tårta som helst, Marängtårta!
Så jäkla gott! Fast har aldrig gjort det förut, måste fråga min
moster efter receptet. Åh jag längtar!!

Jag är fortfarande sjuk som fan. Kändes bättre igår, men nu
känns det lika jävla pissigt igen. Har feber också. Hostan har
bara blivit värre! Hatar att ha hosta. Det är fan bland det värsta.
Usch! Har shoppat för flera hundratals kronor på apoteket, vilket
inte var värt! Fick världens kramper i magen av tabletterna. i
övre delen av magen, typ just nedanför brösten.  Smärtan
strålade typ från mitten ut till sidorna. Skit obehagligt!
Testade ändå ta en tablett för ett tag sen. Så vi får väl se
hur detta slutar. Jag tyckte jag kände lite värk på samma ställe
nyss, men mest troligt inbillade jag nog mig haha!

Nog om sjukdom! Jag har suttit här flera timmar och bara kollat
runt på allt och ingenting ungefär. Jag skulle ladda hem någon
serie att kolla nu när jag är sjuk och inte har något annat att göra.
Men det blev inte av. Jag skulle packa upp resväskan också, men
det blev inte heller av. En dusch tänkte jag också ta, men ingen
dusch här inte! Jag har käkat munkar och bara suttit här och
inte gjort ett piss! Det är rätt skönt ändå. Förutom att jag blir så
jävla rastlös. Det går ingenting bra på tv. Naaada!
Justja! Jag vet förresten vad jag ska köpa i julklapp till hela
familjen. Världens bästa julklapp!! Men kan inte avslöja det
eftersom då vet ju alla vad dom ska få. Och det vill vi inte!
Och det är så jävla synd att jag inte fick med mig datorn hem
som jag ska köpa. Det är en 15 tums Macbook och jag gillar den redan!

Nej nu ska jag ta och börja avsluta här! Typ sova så jag kanske
blir frisk någon dag här framöver! Adjö och farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0