Naglar!

Tjabba!
Kom hem för ett tag sen. Har vart och käkat med Ida
på Artic Thai. Mums! Känner mig hyffsat bra nu faktiskt.
Förutom hostan då, men den lär väl sitta i ett bra tag till!
Jag har kollat på barnvagnar och sånt med Ida! så gulligt!
Hennes mage har fått en liten kula, så sött! Men fan vad
dyra barnvagnar är alltså! Mellan 4.000-8.000 och uppåt!
Shit pommes, det trodde jag aldrig! Men så är fallet.

Imorgon ska jag nog jobba. Om jag får haha! Ska ringa Rosie
imorgon på morgonen och säga att jag känner mig bättre! Och
jag hoppas jag gör det imorgon också. Men det tror jag, det
känns som att jag håller på att bli frisk! Fan vad skön..t!

Slänger in lite bilder från min sminkning och på mina naglar
som jag gjort idag! Nu ska jag käka yoghurt och ringa darling!





Så jäkla suddig bild på naglarna! Jag körde på ljusbeige lack
nästan genomskinligt, med svarta tippar! Så jävla hett, Det svarta
är nya vita! Love it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0