Promenad!

Hey!
Kom hem från jobbet för ett tag sen. Eller ja, typ
40 min sedan! Har vart på Ica och köpt massa frukt!
Så nu är det frukt två veckor framöver. Gissa vem som
kommer vara grymt sugen på en fet jävla köttbit? haha
Ska bli intressant att se om jag klarar det. Men det tror
jag eller det SKA jag! Sen ska jag börja promenera igen.
Var typ en månad sen jag prompade sist. Nog har man
vart slö. Jag åt Pizza nyss också, som ett litet avslut haha!
Det var förjävla gott och fan vad jag kommer sakna den
älskade Tuollapizzan.

Ska ut och ta en snabbprompis nu
sen ska jag hoppa i dushen. Efter det blir det nog sängen.
Börjar jobba halv tio imorgon. Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0