Zombie!

Tjabba!
Idag har det vart en jävligt kul och händelserik
dag! Vaknade vid 10 tiden, tog en snabbdusch,
slängde i mig lite havregrynsgröt och sminkade
mig. Sen kom Farbror Gilbert och Faster Isabelle
och hämtade upp mig. Vi var på stan och kollade
runt.

Sen har vi vart och fotat i Laxforsen! Jag, Isabelle,
Picky och Cindy. Blev Zombiebilder och fan vad roligt
det var! Jag sminkade oss alla, förutom Picky då som
stod bakom kameran! Ska bli kul och se hur bilderna vart!
Var jävligt roligt att sminka en Zombiesminkning!
Tyckte det blev rätt bra också för att vara första
gången jag testade sminka något sånt! Eller ja,
jag testade sminka mig som en zombie igår.
Bara för att vara lite förbredd inför idag!
Slänger in en bild på min testsminkning från igår.

Som jag sagt innan, en vacker dag ska jag bli
Makeup artist! Är så jäkla kul att göra sånt som
man tycker om och testa nya saker. Tänk att få
göra det varje dag och ha det som sitt arbete!
Vilken dröm! Dit längtar jag!

Nånå, jag går fortfarande runt som en Zombie här
hemma. Trivs ganska bra som en zombie faktiskt!
Kanske borde bli en vardagslook? Undra vad chefen
säger om jag kommer och grillar burgare såhär 
Imorgon! Haha. Kanske inte en så bra ide. Nej
nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag
mysa ner mig under täcket framför en bra film
och käka nötter!

Idag avslutade jag min Detox förresten! Efter en
vecka och en dag! Hade säkert klarat den sista
veckan, men var så jäkla jobbigt! Hela tiden tänka
på vad man får äta och inte.  Men pratade med Ida,
hon sa att det räcker med en vecka också. Så det
var ju bra! Ska ändå försöka vara nyttig och röra
på mig. Man mår så mycket bättre då! Men att vara
het utan kött är fan en mardröm haha! Nej, men
jävligt trist iaf!

Nu känner jag att jag bara skriver på här om allt
möjligt fast jag egentligen borde duscha. Så det
ska jag göra nu! Ta en välbehövd dusch från allt
karlssonsklister och smink! Godnatt på er!


Bilder från igår när jag testade sminka inför idag!
Vad tycks? ;) Haha!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var då en snygg zombie ;)

2010-09-17 @ 08:57:59
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0