Kärlek och super-woman i min resväska!

Tja!
Idag har jag jobbat hela dagen. Från 9.30-20.30!
Har sovit såå jävla gott inatt! Var riktigt tungt att
stiga upp imorse från min fina älskling. Är så jäkla
mysigt att sova med någon man tycker om! :)
Är fan det bästa som finns. Kärlek!

På jobbet har jag mest vart sliten och trött! Har dessutom
skurit mig 3 gånger idag, så är fullplåstrad på händerna!
Sonja skar sig också, vet inte vad vi hade för otur idag?
Haha! Det har börjat bli riktigt mycket folk på grillen också,
så man får inte många lugna stunder! Iofs är det ju bra,
men tex igår, då jobbade bara jag och Raad. Dvs att jag
är ensam på grillen, svara i telefonen och ta emot beställningar,
ta kassan, servera mat! Ibland känner man sig som självaste
super-woman när man flyger runt där.Försöker steka burgare 
samtidigt som man pratar i telefon och tar betalt av kunder!
Men nu ska det bli ändringar på schemat, går inte att vara själv på
måndagar längre! Jo förresten! Jag ska bli Pizzabagare haha!
Nästa måndag börjar jag praktisera på Pizzerian. Får se hur det går!

Har nyss packat min kära resväska! Det tycker jag är kul! Då vet
jag att jag snart är på ett bättre ställe än Kiruna. I detta fall 
Stockholm! Måste försöka fixa skjuts till flygplatsen imorgon.
Morsan och dom drar ju till gve imorgon med min bror som ska
på besök till tandregleringen! Mohaha, jag blir inte det enda
rälsbarnet ;) Snart får jag äntligen slippa all jävla metall i käften!
Tror jag får ta bort den till våren. Jag längtar ihjäl mig! Fast ångrar
inte att jag valde att ha räls från första början, har fått så mycket
finare tänder! Fick se hur dom såg ut innan sist jag var hos min
tandläkare, och jävlar vilken skillnad det var!  

Nej nu ska jag sluta skriva massa onödigt skit som vanligt.
Istället ska jag tvätta facet och hoppa ner i sängen!
Godnatt!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0