Gömda!

Hey!
Just nu sitter jag i studion. Väntar tills vi ska åka till
lägenheten och käka glass :) Köpte ben & Jerrys
Baked alaska, vaniljglass med isbjörnar av vitchoklad och
virvlar av marshmallow-creme!
Hoppas den är god!
Kollade nyss tredje avsnittet av one tree hill, säsong åtta!
Rann minsann en liten tår från mitt öga, haha! Är så jävla
känslig för sånt där.

Kom hit till Stockholm igår. Började läsa Gömda av Liza Marklund
medans jag väntade på flyget. Fyfan vad bra den var, läste ut hela
boken på en dag. Helt sjukt! Brukar alltid börja läsa en bok, så läser
jag kanske halva sen slutar jag bara. Så måste jag börja om från
början. Ska köpa fortsättningen också, Asyl heter den. Sen har
Maria eriksson (huvudpersonen i gömda) skrivit en forsättning
efter det. Mias hemlighet heter den! Så alla ni som inte läst Gömda
eller de andra böckerna, jag rekomenderar verkligen att ni gör det! :)
Kunde inte slita mig från boken alltså! Läs den! Nu på engång!

Idag har jag lagat mat åt mig, Petter och Holmis. Det blev kycklingsallad!
Skitgott, stekte sparris med kycklingen. Sen hade jag i isbergsallad,
ruccolasallad, tomat, gurka, rödlök, oliver och fetaost. Till det blev det
vitlöksbaguetter. Älskar kycklingsallad, det är typ det godaste jag vet!

Idag har vi bara varit här i studion hela dagen. Köpte en ny bok idag,
Carolina gynnings Ego woman. Fortsättingen till Ego girl, synd att jag
inte läst den första haha. Borde kanske köpa den innan..
Nånå, nu ska jag höra med Petter om vi ska börja fara mot lägenheten.
Börjar bli lite trött! Adjö och farväl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0