GRATTIS LILLEBROR!

Hey!
Har precis hängt upp tvätt och suttit och pratat lite med
Mor, bror och Jan-Erik! Nu väntar jag på att darling ska
ringa. Funderar på att slockna till en film, men vad ska
man se? Har ju inte så mycket att välja på. Men tror det
blir Ps. I love you! Den är så jävla bra och så jävla sorglig!
Jag gråter floder när jag ser den filmen.

Jag funderar både på att gå till frissan och på att köpa en
hårförlänging.. Vet ännu inte vilket jag ska göra. Gå till Frissan
är nästan ett måste. Eller det är fan ett måste! Har så jäkla
slitna toppar! plus att det är ojämnt som tusan för att jag
klippte mig själv sist haha.Men jag vill ha långt, sen ska jag
jäkla spara långt hår, till arslet typ! Men jag kanske både gå
till Frisören och köpa hårförlängning? Jag kan ju bara ha i
h årförlängningen ibland när jag vill vara långhårig.
Jag ska iaf klippa upp håret asmycket, sen tunna ut det massor
i topparna! Har så jävla tjockt hår, så hårförlängningen blir
ganska fort för tunn.. Sen funderar jag på att kanske klippa
kortare på ena sidan! Tror det blir grymt snyggt! Ska fan göra det!

Nu fyller min lillebror år också! 14 år, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA BROR!
Han har redan fått en present av mig, han fick röda chinos och ett par
örhängen! Men han ska få en grej utav mig och Petter också! :)

Nu ska jag tvätta bort mitt smink sen slänga mig i sängen!
Godnatt folket!
                                                                




































Har glömt att visa mina grymt snygga jeansleggins
jag köpte för ett tag sen! Jag är helt kär i dom!

Kommentarer
Postat av: Fride

Fan va snögga!!

2010-09-08 @ 03:55:58
URL: http://fride.webblogg.se/
Postat av: L

oooh! vart har du köpt dom?=)

2010-11-02 @ 16:32:27
URL: http://chokechain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0