Vart vill du?

Hey!
Har precis tagit en välbehövd dusch. Var jävligt skönt!
Nu sitter jag med ansiktsmask och lyssnar musik.
Funderar på vad jag ska göra hela dagen lång. Vill bara
bli frisk så jag kan jobba, promenera och umgås med mina
fina vänner! Ska iaf fixa mina naglar idag, blev aldrig av igår!
Sen tänkte jag sminka mig också, bara för att liksom.
Det är ju inte så att jag ska dra någonstans, men kan vara en
kul grej när man ändå inte har så mycket för sig..

Nu är Majken, Lisen och Emmelie i Cypern! Fan vad skoj, jag vill
också utomlands. Nu direkt! Jag och Petter har pratat lite om att
åka på semester :) Hade vart så jävla kul! Har aldrig vart utomlands.
Om inte då Finland och Norge räknas. Men det tycker jag inte!

Om ni skulle få åka vart som helst, vart skulle ni åka då?

Själv vet jag inte alls, hade vart kul att åka till Paris och shoppa,
besöka Notre Dame, Eifeltornet och Jim Morrisons gravplats! Sen vet jag inte
alls vart jag vill. Får fundera mer på det!

Nej nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken och sen fixa naglarna!
Slänger kanske in en bild elelr två sen! Adjö och farväl!






Kommentarer
Postat av: nath

London igen. Sen Los Angeles, New York & Paris ^^

2010-09-07 @ 14:10:46
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0