Vila i Frid älskade vän!


Vi binder en krans av minnen,
de vackraste och finaste vi har.
Vi vet att de aldrig skall vissna.
Hos oss är du alltid kvar.





Jag saknar dig så mycket min fina vän. Du finns i mina
tankar hela tiden. Det gör så ont, så fruktansvärt ont att
veta att du aldrig mer kommer tillbaks. Mitt hjärta värker när
jag tänker på att vi aldrig mer kommer skratta tillsammans..
Så som vi alltid gjorde. Jag kan fortfarande höra ditt härliga skratt!
Jag hör fortfarande dig sjunga med till Ozzys låtar.Du sjunger så vackert Anneli!
Jag kommer alltid att minnas dig som den bästa vän du var. Vi har haft så roligt
tillsamans, helt underbara stunder som nu är minnen jag alltid kommer att bära
med mig. De stunderna får mig att vara lite starkare. Du lämnade oss så tidigt..
Det vi alla vill veta är varför? Men varför kommer vi nog aldrig få veta. Det kanske är
bäst så.. Jag vet inte. Men en sak vet jag och det är att vi kommer att ses igen!
Jag hoppas att du har funnit ro min ängel! Du kommer alltid att leva kvar i mitt
hjärta Anneli ❤ Du är föralltid saknad och älskad! Vila i frid min vän!



Kommentarer
Postat av: Nattis

<3

2011-01-12 @ 00:06:43
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0